Nestíháte? Nechte si odložit daňové přiznání

Blíží se doba podání daňového přiznání a Vy se obáváte problémů nebo dokonce penále? Zbytečně. Stačí využít služeb advokáta nebo daňového poradce.

Nestíháte? Nechte si odložit daňové přiznání

Pokud podnikáte, doprovází většinou Vaše kroky jeden neúnavný společník. Tím průvodcem na cestách byznysu je spěch. Prostě nestíháte. Stále je nutné něco vyřizovat a stále se ve Vašem pracovním kalendáři objevují nové informace, co vše je na programu právě teď.

Daňové přiznání i s rekonstrukcí účetnictví

Třetí možností je podklad daňového přiznání s rekonstrukcí účetnictví. Do této služby spadá kompletní rekonstrukce účetnictví z dodaných účetních podkladů, zpracování uzávěrky, vypracování povinných příloh, vyplnění daňového přiznání za rok 2020 u právnických i fyzických osob.

Získáte tímto způsobem potřebný čas na zaplacení daně a podání přiznání až do 1. července 2021. Cena za uvedené služby se v tomto případě nedá přesně stanovit a vypočítá se podle náročnosti všech úkonů.