Odklad zaplacení daně

Odklad zaplacení daně z příjmu DPPO a DPFO o 3 měsíce

Využití služeb daňového poradce Vám umožní odklad podání přiznání až o 3 měsíce. Díky tomu se Vám posouvá i povinnost zaplacení daně z příjmu. To samé platí i pro zaplacení záloh na daň. Odklad se také vztahuje i na placení nových záloh a doplatků na sociální a zdravotní pojištění.

Odklad daňového přiznání smí využívat jak právnické osoby (DPPO) tak fyzické a osoby (DPFO) samostatně výdělečně činné (OSVČ). Svěřte daňové přiznání našim profesionálům. Využití našich daňových poradců Vám snižuje riziko případných daňových nedoplatků. Dále Vám pomohou nalézt vhodné daňové metody, které Vám ušetří peníze a zbytečné problémy s případnými penále. Odklad zaplacení daně z příjmu za rok 2018 je nejlepším řešením pro ty z Vás, kteří si chtějí ušetřit starosti a čas.

Jak objednat odklad daňového přiznání

Pokud váháte nad tím, zda si poradíte s daňovým přiznáním sami a nebo jej svěříte do rukou daňových poradců, tak již neváhejte. Postup při objednání odkladu daňového přiznání je totiž s námi tak snadný, že si jím ušetříte jak velké množství Vašeho drahocenného času, tak také samozřejmě Vaše nervy. Objednávat můžete z pohodlí domova prostřednictvím našeho online formuláře, můžete nám také napsat na adresu: office@odkladdanovehopriznani.cz.

Rychle a pohodlně přes náš online formulář

Domníváte se, že vyřízení odkladu daňového přiznání za rok 2016 bude dlouhodobou záležitostí a tak jej raději podáte v řádném termínu sami? Ušetřete si čas a nervy tím, že jej svěříte do rukou profesionálů, kteří se o vše postarají za Vás. Stačí nám k tomu pouze Vaše plná moc a Vy si již poté můžete v klidu užívat zaslouženého volna ve společnosti Vašich ratolestí či hledáním nových podnikatelských příležitostí. Objednejte si odklad DPPO nebo doklad DPFO z pohodlí domova nebo Vaší kanceláře. Naši velkou devízou je také rychlost. Pokud si u nás objednáte službu odkladu daňového přiznání za rok 2019 prostřednictvím online formuláře či emailem na adrese:  office@odkladdanovehopriznani.cz, jsme schopni Vaši objednávku zpracovat do 24 hodin. Vy se tak již dále nemusíte o nic starat. Poznejte výhody odkladu daňového přiznání i Vy!